Cursa popular d’esquí nòrdic amb Era Escòla – 18 gen

Era Escòla amb motiu del 50a aniversari i amb l’entusiasme de seguir organitzant esdeveniments, aquest diumenge 18 de gener, tindrà lloc una cursa popular d’esquí nòrdic i per relleus amb un circuit senzill, apte per a totes les persones que vulguin divertir-se i passar un dia diferent.
Les inscripcions es podran realitzar durant tot el dissabte dia 17 al nou local d’Era Escola, situat a la galeria de Ruda a Baqueira, i també fins a les 10 del matí a Era Escòla de Beret, el mateix diumenge.

Els preus oscil·len entre 7 euros per als que vinguin amb el seu propi material de fons, i de 15 per a quines necessitin llogar-lo. En aquest últim cas, es podran adreçar a esquí service de Beret.