Reserva Ski Camp amb descompte. Només fins el 30 de Novembre

La temporada d’esquí ha començat amb èxit a Baqueira Beret i Era Escòla ja està preparant tots els cursos i classes d’esquí, snowboard, esquí de fons, telemarc i altres modalitats per tal d’oferir el millor servei als clients que ens visiten anualment . I per als més petits i joves destaquem l’Ski Camp, un campament d’esquí que serveix per aprendre a esquiar de la manera més divertida possible.

Per als interessats en registrar-se al curs dir que fins al 30 de novembre tenim una oferta de descompte com podeu veure en els següents enllaços:

Ski Camp Baqueira: En el desè aniversari tenim una gran quantitat d’activitats planificades perquè els joves alumnes gaudeixin més que mai del seu esport de neu favorit Més informació

Ski Camp Beret: Després de l’èxit de l’Ski Camp a Baqueira aquest any vam començar l’Ski Camp Beret perquè els aficionats de l’esquí que acudeixen regularment a aquesta part de l’estació puguin gaudir també d’aquest curs.