Serà l’esquí esport obligatori en col·legis? Sí, al Pirineu de Lleida

La notícia de la setmana en relació als col·legis i els esports de neu ha sortit a la llum. D’acord amb el president de la Diputació de Lleida l’esquí i altres esports de neu s’impartiran en Educació Física amb l’objectiu d’enfortir la candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern de Barcelona.

El novembre passat, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, en presentar la campanya d’esquí, va considerar que l’aposta per l’esquí a les escoles enfortiria la candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern de Barcelona -la capital catalana podria oferir-se a acollir-los en 2026- i alhora seria beneficiós per a les comarques del Pirineu.

Reñé va plantejar la necessitat de fer una aposta per preparar esportistes d’elit, incentivant l’esquí a les escoles: “Val la pena que a partir d’aquesta temporada ens fem tots un plantejament en què siguem capaços de que la neu estigui més present entre els joves “, va dir llavors.