Ski Camp, el campus on els més joves es diverteixen aprenent a esquiar a Baqueira Beret

Descobreix Ski Camp, el campus infantil i juvenil més autèntic de Baqueira Beret. Els joves gaudiran de diversió en grup mentre aprenen a esquiar en un ambient social que promou els valors de l’esport i l’amistat. Era Escòla serà present per a acompanyar-los en aquesta emocionant experiència. Uneix-te a nosaltres i viu moments inoblidables a Ski Camp!

Refugi en pistes

Tres locals en l’estació de Baquèira Beret, perquè els alumnes es refugiïn en cas de mal temps.

Guardaesquís

Posem a la teva disposició un guardaesquís gratuït en Era Escòla de Baquèira 1800.

Carrera al final del curs

En concloure el curs, els alumnes tindran l’oportunitat de participar en una apassionant carrera.

Uniforme econòmic

Aconsegueix l’uniforme oficial de Ski Camp, qualitat i preu competitius.

Classes flexibles

Ens adaptem a les característiques i el nivell de cada alumne de Ski Camp.

Des de 2002

Portem més de 20 anys gaudint amb la formació de nens i joves.

SKI CAMP EN
BAQUEIRA

Des de 500€

SKI CAMP EN
BERET

Des de 325€

SKI CAMP EN BONAIGUA

Vols saber més?

Consulta les nostres preguntes freqüents.