Classes
d’esquí
a Baqueira

Classes d’esquí, snowboard, fons i Telemark a Baqueira Beret. viu la neu!

Descobreix les emocionants classes d’esquí alpí, snowboard, esquí de fons i telemark a la nostra escola d’esquí a Baqueira Beret! Amb més de 50 anys d’experiència, i més de 200 professors titulats, oferim un ensenyament especialitzat per a tots els nivells. A més, els nostres clients poden llogar el seu material d’esquí en Ski Service, situat a Baqueira 1500, en les Galeries de Ruda. Reserva la teva classe d’esquí avui mateix i viu una aventura inoblidable!
Sent, aprèn i gaudeix!

DESCOMPTE DE MATERIAL A BAQUEIRA

Per ser client d’Era Escòla, beneficia’t d’un 20% de descompte en lloguer de material, en Ski Service de Baqueira Beret. Reservant online amb el cupó:

ERAESCOLA20

Inscripcions Ski Camp

Inscriu-te a Ski Camp i aprèn esquí alpí amb un professional d’Era Escòla.
Amb més de 20 anys d’experiència a Baqueira Beret, és el campus juvenil amb més tradició en l’estació.
Forma part d’aquest increïble club i gaudeix de l’esport blanc en companyia dels teus amics.
Si busques un servei únic i diferent, Ski Camp és el teu club!

Des de 290€

Profesor de Era Escòla esquiando en paralelo, en una clase de esquí en Baqueira

Classes d'esquí

Classes i cursos d’esquí alpí a Baqueira Beret. Descobreix els diferents formats que oferim i tria el que més s’adapti a les teves necessitats.
Dos profesores de snowboard de Era Escòla sufeando en clases de snowboard en Baqueira Beret

Classes de Snowboard

Vols aprendre a dibuixar les pistes i surfejant com un expert a Baqueira Beret? Explora els diferents cursos que et proposem.

Profesor de Era Escòla en una clase de fondo en Baqueira

Classes de Fons

Aprèn o depura la teva tècnica en esquí de fons en l’extensa àrea que disposem a Baquèira Beret. Coneix els nostres cursos.

Fotografía de clases de esquí adaptado de Era Escòla en Baqueira

Classes d´Esquí adaptat

Els nostres instructors brinden un enfocament personalitzat, assegurant que tots els alumnes gaudeixin plenament de lexperiència en pistes.

Fotografía de clases de esquí infantil de Era Escòla en Baqueira

Classes d´Esquí Infantil

Inicia els més petits a l’esquí amb les nostres divertides classes infantils. Els nostres instructors especialitzats us ensenyaran mentre es diverteixen en un entorn segur.

Persona haciendo una excursión en raquetas de nieve, en Baqueira Beret

Raquetes de neu

Explora la bellesa hivernal de Beret amb les nostres emocionants excursions amb raquetes. Acompanyats per experts professors, gaudeix de paisatges captivadors i diversió en família amb Era Escòla.

Fotografía de clases de esquí adaptado de Era Escòla en Baqueira

Classes de Telemark

Reviu els orígens de l’esquí i convertiu-vos en tot un expert en telemark amb Era Escòla. T’oferim diferents formes d’aprendre’l, perquè visquis una experiència única a Baqueira Beret.

Ski Camp, una experiència inoblidable per als més joves.

Ski camp és un campus infantil i juvenil d’esquí amb una sòlida tradició a Baquèira Beret dirigit per professionals experimentats de l’esport.
Inscriu als teus fills perquè aprenguin d’aquesta meravellosa disciplina en un ambient de fraternitat. Inscripcions disponibles des dels 4 anys.

Refugi en pistes

Tres locals en tota l’estació, com a refugi en cas de mal temps.

Guardaesquís

Guardaesquís gratuït al local d’Era Escòla de Baquèira 1800.

Personalitzat

Ens adaptem a les característiques de cada alumne.

Logo de Ski Camp con un círculo alrededor

CARRERA I FESTA FINAL

A la fi de temporada, els alumnes participaran en una carrera social amb repartiment de premis, aperitiu i sorteig de regals.

Uniforme assequible

Oferim l’uniforme de Ski Camp a un preu i qualitat competitius.

Des de 2002

Més de 20 anys gaudint amb la formació de nens i joves.

Era Escòla, molt més que una escola d’esquí a Baquèira Beret.

En Era Escòla ens encanten els esports d’hivern. Impartir classes d’esquí a Baquèira és la nostra passió. Per això volem que coneguis tots els avantatges que t’oferim.

Icono que representa la experiencia esquiando

Experiència

Durant més de 50 anys, hem estat l’elecció favorita dels amants de la neu per a formar-se a Baquèira Beret. La nostra escola compta amb més de 200 professors titulats que t’ajudaran a conquistar les pistes amb confiança i diversió.
Ens enorgulleix oferir un ambient càlid i acollidor, on tots els nivells són benvinguts. Ja sigui que estiguis aprenent els fonaments o buscant perfeccionar el teu estil, som aquí per a donar-te suport en cada pas. Uneix-te a la família Era Escòla i viu moments inoblidables lliscant-te per les muntanyes.

Icono que representa las instalaciones que Era Escòla tiene en la estación de esquí de Baqueira Beret

Instal·lacions

Comptem amb tres seus situades estratègicament, a Baquèira 1800, a Beret 1850, Bonaigua 2072. En els nostres locals, podràs contractar classes amb els nostres experimentats professors o pots esperar mentre els més petits gaudeixen de la seva classe en les pistes de Baquèira Beret. A més, les nostres instal·lacions són el refugi perfecte en cas de mal temps.
I si necessites equip per a llogar! En Ski Service, situat en les Galeries de Ruda 2 a Baquèira 1500, podràs llogar tot el material d’esquí que necessitis.

Icono que representa la cantidad de servicios que ofrece Era Escòla

Serveis

Oferim una varietat de classes especialitzades per a tots els amants de la neu. Aprèn a lliscar-te amb estil en les nostres classes d’esquí i snowboard. Si busques un desafiament, submergeix-te en el món del fons i el telemark. A més, els nostres professors, estan llestos per a brindar-te classes d’esquí adaptat, assegurant que tots puguin gaudir de la màgia de les muntanyes. I per als més petits, tenim classes d’esquí infantil plenes de diversió i aprenentatge. Uneix-te a Era Escòla i viu l’emoció de la neu com mai abans!