Baqueira Beret allarga la temporada fins el 12 d’abril

La bona temporada amb una alta innivació que ha deixat més de 4 m de neu a cotes altes ha motivat l’ampliació de les dates d’obertura fins al 12 d’abril.
Si bé la data de tancament estava prevista per al 6 d’abril, s’ha decidit ampliar temporada fins al 12 del mateix mes perquè tots els esquiadors que vulguin puguin gaudir de l’estació fins a l’últim moment.

Durant els mesos de gener i febrer l’estació ha registrat intenses nevades de fins a 8,20 metres de precipitació sumada des de principi d’hivern la qual cosa ha significat cotes de neu que garanteixen un bon esquí fins després de Setmana Santa.

S’obriran 69 km de pistes en els sectors de Baqueira i Bonaigua amb un preu de forfet de dia de 35 € per a adults i 25 € l’infantil. Estaran en funcionament el telecabina Baqueira més dels telecadires Tsd. Era Cabana, Tsd.Jorge Jordana, Tsd. Mirador, Ts. Esquiros, Ts. Manaud, Ts.Teso dera Mina, Tsd. Bonaigua, Ts. Cap del Port i Tsd. Peülla i també les cintes de debutants de 1800.

Quant als serveis, estaran en funcionament els parcs infantils i botigues Ski Service de Baqueira i Bonaigua. Pel que fa a restauració s’obriran les instal·lacions del 5Js Grill Baqueira, el Moët Winter Lounge i el Sant Miquel a més del Pàrrec d’Orri i el Self Service i Bar El Bosc.

Sens dubte, l’esquí de primavera val la pena ser descobert a Baqueira i aquesta ampliació de temporada és la millor excusa per apuntar-se a les esquiades més assolellades i relaxants de l’any.