Cursa social de l’Ski Camp i festa final de temporada

Dissabte dia 12 d’abril, a partir de les 9 del matí, se celebrarà a Beret la cursa social de l’Ski Camp que organitza Era Escòla, posant gairebé punt i final a una temporada plena d’activitats en el 10è aniversari de l’Ski Camp. Al que cal afegir la inclusió per primer any de l’Ski Camp a Beret amb la finalitat que les persones que ens visiten al llarg de la temporada puguin gaudir al costat dels seus amics de la seva Ski Camp ja sigui a Baqueira oa Beret. Gràcies a tots!
A més després de la carrera de l’Ski Camp, es farà al poliesportiu de Salardú la festa final el dijous 17 d’abril, on hi haurà repartiment de premis, aperitius i molt més. No us ho perdeu!