Tancament a la temporada 2014/2015 a Era Escòla

Estem gaudint de la primavera, i amb molt bons records acomiadem la temporada 2014/2015, un any difícil d’oblidar pels 50ª anys d’història de l’escola d’esquí, que amb esforç i il·lusió ha estat treballant per oferir durant l’hivern actes i accions per tal d’estar a l’altura de tan assenyalada temporada. La intensitat ha permès que les idees es convertissin en fets, com les carreres commemoratives, versatilitat de productes, vídeos emotius, adquisició de local a Ruda o festa 50è aniversari.
Tan sols dir: “Fins la temporada que 2015/2016”, ja que estarem treballant perquè la frescor i el bon fer, perdurin en el temps.