Èxit d’Era Escòla en la carrera Red Bull Home Run de Baqueira Beret

Cinc professors d’Era Escòla han finalitzat entre els 10 primers a la cursa més original sobre neu, la competició Red Bull Home Run de Baqueira Beret celebrada aquest passat cap de setmana. Els professors que han aconseguit acabar en el top 10 han estat Judith, Borja, Àngel, Jordi i Eloy.
Per primera vegada, Red Bull Home Run ha portat la diversió, emoció i creativitat a l’estació lleidatana, en què fins a 300 participants podran gaudir d’una jornada inesborrable en les seves pistes.

Sens dubte ha estat una ocasió perfecta perquè els participants hagin demostrat les seves habilitats i enginy. La competició es va iniciar amb una carrera de 100 metres sobre la neu fins al lloc on estaran els seus esquís i taules. Un cop col·locats, havien d’afrontar la baixada fins a meta.

L’origen de la competició està a Suècia on s’ha convertit en un esdeveniment de referència per a tots els amants dels esports de neu. La cursa per neu més boja de la història torna a Espanya després de l’edició de 2013, aquest cop amb més parades i més participants per cursa.