Promoció especial de classes d’esquí per a debutants i acompanyants

Si no has esquiat mai i et ve de gust iniciar-te en aquest esport, ara tens l’oportunitat!

En Baqueira Beret amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Neu el passat dia 19 de gener, hem ampliat una promoció per als debutants en l’àrea de Beret els tres caps de setmana següents: 25-26 de gener, 1-2 de febrer i 8-9 de febrer.

Què inclou?

• Classes d’esquí amb Era Escòla, en grups de 8-10 persones, 2 dies, d’11 a 13 hores.
  • Lloguer de material: 2 dies (esquís, bastons i botes)
  • 2 dinars a pistes
  • Import total: 71,60 euros (inclou l’ús dels remuntadors)
  • Si ets acompanyant i inscrius a algun amic a aquesta promoció tan especial, el teu forfet de dia serà també a un preu molt especial, 23 euros.

Informació i rerservas: carmeta@baqueira.es Telèfon: 973.639.044