Cours de ski adaptés

Vos cours de ski entièrement personnalisés

Les classes dʻesquí adaptat consoliden el top dels serveis de què disposa lʻescola dʻesquí. Després de més de 50 anys d’experiència i amb una inquietud creixent de fer arribar l’esquí a tothom, Era Escòla ofereix la possibilitat d’impartir classes a persones amb qualsevol tipus de diversitat funcional.
El suport a aquest col·lectiu és molt important per a Era Escòla, escola d´esquí pionera a Baqueira Beret; N’és una prova el nostre ferm compromís i col·laboració amb projectes tan importants de suport i dedicació a l’esquí adaptat, com els que realitza la Fundació Jesús Serra i el Centre d’Esports d’Hivern Adaptats (CDIA).

COURS À BAQUEIRA BERET

Les tarifs à Baqueira et Beret dépendent de la plage horaire dans laquelle vous souhaitez réserver les cours. Cliquez sur le jour où vous souhaitez venir pour consulter votre tarif.