Classes d´esquí adaptat

Les vostres classes d’esquí totalment personalitzades

Les classes dʻesquí adaptat consoliden el top dels serveis de què disposa lʻescola dʻesquí. Després de més de 50 anys d’experiència i amb una inquietud creixent de fer arribar l’esquí a tothom, Era Escòla ofereix la possibilitat d’impartir classes a persones amb qualsevol tipus de diversitat funcional.
El suport a aquest col·lectiu és molt important per a Era Escòla, escola d´esquí pionera a Baqueira Beret; N’és una prova el nostre ferm compromís i col·laboració amb projectes tan importants de suport i dedicació a l’esquí adaptat, com els que realitza la Fundació Jesús Serra i el Centre d’Esports d’Hivern Adaptats (CDIA).

CLASSES A BAQUEIRA BERET

Les tarifes a Baqueira i Beret depenen de la franja horària on vulgueu contractar classes. Feu clic en el dia que voleu venir per consultar la vostra tarifa.