Classes de Snowboard

Aprèn snowboard a la nostra escola d’esquí a Baqueira Beret

Domina les pistes de Baqueira Beret amb les nostres classes de snowboard. Prepara’t per a l’emoció i la diversió mentre et formem amb els millors professors en diferents opcions de classes. Converteix-te en un expert en snowboard i llisca’t amb confiança.

Fotografía de clases de esquí particulares de Era Escòla en Baqueira

Classes de Snowboard particulars

Descobreix l’experiència personalitzada en les nostres classes particulars. Aquí, rebràs una atenció individualitzada i una instrucció especialitzada que s’adapta a les teves necessitats i ritme d’aprenentatge.

Fotografía de clases de esquí colectivas de Era Escòla en Baqueira

Classes de Snowboard col·lectives

Submergeix-te en la diversió en les pistes amb les nostres classes col·lectives de snowboard. Els nostres experts instructors et guiaran en l’emocionant viatge de lliscar-te per Baqueira Beret al costat d’altres alumnes del teu nivell.