Classes d´esquí infantil

iNICIA ALS MÉS JOVES DE LA CASA, a la nostra escola d’esquí a Baqueira Beret.

La classe d’esquí infantil és el format ideal per aprendre la tècnica de l’esquí alpí de manera divertida i pràctica. La possibilitat d’escollir entre classes particulars o col·lectives permet adaptar-se al que necessita el menor, ja sigui mitjançant una atenció més personalitzada, o bé si es prefereix en companyia d’altres usuaris de edats i nivells similars. Un professorat especialitzat i amb alta experiència, és la garantia que cerques.
Seguretat, diversió i aprenentatge són els nostres objectius.
Fotografía de un niño, haciendo una clase de esquí en Baqueira con Era Escòla

Classes d´esquí infantil particulars

Classes d´esquí infantils personalitzades a Baqueira Beret amb instructors experts. Reserva la teva formació individualitzada per millorar i gaudir de l´esquí.

Un grupo de clases colectivas de esquí alpino de Era Escòla en Baqueira

Classes d'esquí infantil col·lectives

Uneix-te a les nostres classes col·lectives d´esquí infantil a Baqueira Beret. Aprèn en grup, fes amics i millora les teves habilitats. Viu l´emoció de l´esquí amb nosaltres!