Classes d’esquí

Aprèn a esquiar a la nostra escola d’esquí a Baquèira Beret.

Experimenta l’emocionant món de l’esquí amb Era Escòla. T’oferim diferents formats perquè puguis aprendre a esquiar a Baqueira Beret; Des de personalitzar un grup perquè puguis gaudir les teves classes d’esquí a Baqueira amb qui vulguis, fins a unir-te a grups de classes col·lectives en les quals aprendràs al costat d’altres alumnes del teu mateix nivell. Tot això acompanyat pels nostres professors professionals.
També impartim classes adaptades per a persones amb diversitat funcional o discapacitat.
Fotografía de clases de esquí particulares de Era Escòla en Baqueira

Classes d'esquí particulars

Si busques aprendre de forma més personalitzada, les nostres classes particulars t’ofereixen un enfocament més individualitzat. Rebràs instrucció especialitzada adaptada a les teves necessitats i ritme d’aprenentatge.

Un grupo de clases colectivas de esquí alpino de Era Escòla en Baqueira

Classes d'esquí col·lectives

Llisca’t cap a la diversió en pistes amb les nostres classes d’esquí col·lectives. Aprèn dels nostres experts instructors i comparteix l’emoció d’esquiar a Baquèira Beret, amb altres alumnes com tu.