Excel·lents resultats d’Era Escòla a la III BBB Ski Race Experience

Excel·lent participació d’Era Escòla a la III BBB Ski Race Experience, on s’han obtingut grans resultats en la categoria Sènior.
Eloy Riu ha arribat a la primera posició, amb un total de 330 punts i Jordi Ros ha quedat en tercera posició amb 290 punts.

Les proves que han format la III BBB Ski Race Experience, han estat des de boardercross, gegant i freeride, fins puntuar diferents selfies dels participants, en alguns llocs destacats de Baqueira Beret.

Des d’Era Escòla estem molt contents amb els resultats obtinguts pels nostres representants. I aprofitem per felicitar Baqueira Beret per aquest tipus d’iniciatives.

skirace