Preguntes freqüents

Que equipament han de portar els nens?

Els alumnes han de pujar a pistes amb el material bàsic, amb vestimenta adequada per a la pràctica de l’esquí. Que inclogui casc, guants, ulleres i crema solar.
També seran necessaris esquís, bastons i botes, en cas que no facin ús del guardaesquís de l’edifici d’Era Escòla a Baqueira 1800 (Només Ski Camp Baqueira).
En l’hora d’inici de la classe, els alumnes hauran de portar les botes i els esquís posats.
Es recomana que a més portin, una ampolla petita d’aigua i alguna cosa de menjar.

Els alumnes han de disposar de Forfait (Baqueira Pass)?

Si, és imprescindible disposar del forfaitt (Baqueira Pass).
El tràmit per a obtenir el forfet (Baqueira Pass) serà a càrrec de l’alumne.
Era Escòla no realitzarà aquest tràmit.

És obligatori portar l’uniforme de Ski Camp?

L’uniforme del club és opcional, encara que oferim la possibilitat d’adquirir-lo a preu econòmic.

Com s’identifica a un alumne que no porta l’uniforme de Ski Camp?

Era Escòla posa a la disposició dels alumnes de manera gratuïta, uns petos identificatius, per a la seva localització. Cada dia de classe, en concloure la jornada, els petos es lliuraran al professor.

On és el punt de trobada?

Els punts de trobada, són davant dels edificis d’Era Escòla, en cadascuna de les tres zones en les quals s’imparteix Ski Camp.
Baqueira 1800, Beret 1850 i Bonaigua 2072.

Els alumnes han de portar esmorzar?

L’esmorzar és opcional. Durant la classe es realitza una petita pausa perquè els alumnes descansin i reposin forces. Per la qual cosa és convenient que portin esmorzar o en defecte d’això puguin comprar alguna cosa en la cafeteria.

Com s’organitzen els grups?

Els grups s’organitzen per nivell i edat.

Com s’organitza el temps de classe?

El temps s’organitza a través de classes teoricopràctiques, formant a l’alumne sobre la tècnica de l’esquí alpí, completada amb altres activitats com l’snowboard, l’esquí nòrdic (fons) i/o raquetes de neu. Les activitats complementàries a l’esquí alpí, es notificaran amb antelació als pares o tutors de l’alumne, perquè puguin preparar el material necessari.

Els alumnes van sempre amb el mateix professor?

Habitualment van amb el mateix professor, excepte si per motius d’organització, és necessari fer un canvi.

Que passa si fa mal temps?

Normalment el mal temps és una condició complementària a la pràctica de l’esquí i facilita als alumnes una excel·lent adaptació al clima, neu i entorn. Si les condicions són extremes, se suspenen les classes i els alumnes es refugien en algun dels edificis que Era Escòla té a Baqueira Beret.

Com és el protocol en cas que un alumne es trobi indisposat en classe?

El professor conduirà a l’alumne a les instal·lacions d’Era Escòla més pròximes i s’avisarà als pares o tutors legals. Si es precisés d’atenció urgent, es contactaria amb el telèfon d’emergències de l’estació de Baqueira Beret, disponible en el dors del forfait (Baqueira Pass), perquè apliquin el seu protocol d’actuació en cas d’emergència.

Com és el protocol en cas d’accident en pistes?

En cas d’accident, el professor senyalitzarà la posició per a protegir l’accidentat i al grup d’alumnes restants, i trucarà al telèfon d’emergències de l’estació de Baqueira Beret, disponible en el dors del forfet (Baqueira Pass), indicant el lloc exacte, perquè apliquin el seu protocol d’actuació en cas d’emergència.